Viime aikoina olen touhunnut jos jonkinlaista, mutta yksikään niistä tekemistäni asioista ei ole ollut niin merkittävä, että olisin saanut siitä aikaan rivikaupalla tekstiä aikaiseksi. Pimeys ja sade jatkuu päivä päivältä, koirat kantavat kilokaupalla hiekkaa sisälle lyhyenkin lenkin jälkimainingeissa ja imuroimassa saisi olla useammin kuin laki sallii... Tällä samalla kaavalla olen jatkanut jo monta viikkoa ja varmaan tulen jatkamaankin, elleivät ilmat ala vähitellen parantua, eli muuttua kuivemmiksi tai kylmemmiksi. Pieniä kohokohtia uppotylsästä elämästäni seuraa:
- Opin avaamaan hummerin ja taskuravun ja perkaamaan kalmarin
- Olen käynyt salilla
- Joulukorttien lähettelyprojekti on käynnissä
- Sain kutsun siskoni tupaantuliaisiin
- Näin kengurunfileetä myynnissä kaupassa
- Kävin teinibaarissa 20 minuutin verran ja tuskastuin
- Söin viskillä maustettua cheddarjuustoa
- Ärsyynnyin jatkuvasta hiekkamäärästä lattialla
- Olen kirjoittanut paljon
- Olen neulonut Hobitille joululahjalapaset
- Olen ollut innoissani The Joulukalenteri-ohjelmasta